En nystart

Så, då var nya layouten nästan klar skall bara göra något med det svarta - typ något snyggt mönster. Och sen skall jag nog piffa upp loggan lite också. Kom gärna med kommentarer!

Ha en underbar början på veckan! Off to work...

Vad tycker du?
Postat av: sunshine_85

Jag har hittat dagens fynd! Den efterlängtade Westlife-skivan ;D Föresten fina färger på bloggen! Ser lite kantigt ut kanske..lägg till nåt mönster som sagt =) Kram!

2006-11-20 @ 12:00:42
Postat av: sunshine_85

Ååå va fin texten blev! Min favvofärg ;) va bara tvungen att skriva det också :P

2006-11-20 @ 12:01:16
Postat av: Lalisen

Sunshine_85: Naa man tackar! ;)

Postat av: Kids Games

Very informative...God Bless

2010-01-25 @ 13:22:06
URL: http://kids-games.tk01.info

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback