Duffeln - den ultimata kappan

Nu har jag gjort det. Slagit på stort och köpt duffeln från La Redoute. Jag kom ju fram till att kappan som jag köpt från H&M är såå fin, men tyvärr alldeles fel för mig. Så den lade jag ut på tradera.
För mig är duffeln den ultimata kappan. Den blir aldrig "fel" utan är klassisk. Så en svart sådan blev det! Med avdragen rabatt slutade det på ca 1000:- Jag lovar visa upp den när den kommer! (för den som tycker det är intressant)

Vad tycker du?
Postat av: Ilona

Jag vill se! Funderar också på en duffel från La Redoute, den från cacharel men vi får se. Hoppas att du tycker om din.

Postat av: Lalisen

Ilona: Det kommer! :D

2006-11-05 @ 13:38:36
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback