10 favoriter i badrummet

99363-302

Här kommer en lista över 10 favoriter från mitt badrum... En del är lite mer ovanliga jämfört med vad andra har men som sagt, är ju ett hälsokostfreak så :)

1. Min thaideosten. Utan aluminium och tar bort lukten utan att lämna spår på kläder. Dessutom jättebra när man har rakat sig - för att inte få massa röda prickar.

2 & 3. Dagcreme och tvättgele i Combination-serien från AnneMarie Börlind. Ett måste för alla som har blandhy. Bättre har jag inte provat. Dessutom 100% naturlig.

4. Aloe Vera balsam från JASON. Helt underbart för frizziga hår och supertorra toppar.

5. Jag håller fast vid den gamla trostjänaren: 2000 calorie mascara från Max Factor

6. Finns det en parfym som är uppkallad efter en själv och som dessutom är god, ja då är det väl självklart!

7. Läppsalva med kamomill och bivax m.m. med doft av vanilj. Helt utan mineraloljor (som gör dig till en beroende lypsyloman.)

8. Härlig duschgele med hallondoft! Jag blir lika glad varje gång som jag känner den :)

9. Lättare doft, typ en bodysplash med doft av kokos. Perfekt som en fräsch grej efter träning eller på sommaren utomlands efter duschen...

10. Peeling, även den från AnneMarie Börlind. Med små jojobavaxkulor som peelar varsamt utan att man blir helt uppriven ;)

Bilder: Privat,
Bioliv, Yves-Rocher, Annemarie Börlind, Sol-Tryck, Parfym.se

Vad tycker du?
Postat av: sunshine_85

Äntligen :D en titt in i Lalisens badrumsskåp ;D sån där sten ska jag nog ta å köpa. Verkar va bättre än deodorant. Kanske till å med bättre än Absolut torr? :P kan ju va värt att prova =) Nr 9 å 4 har jag redan. Är så nöjd med aloe vera-balsamet =)mitt hår blir så trassligt å jobbigt annars..ja du vet ju hur mitt blir!

2006-11-21 @ 17:06:33

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback