Inget napp

Jajjemän, åkte till Allum (första besöket där) med mammisen, syrran och söta lilla systerdottern. Nog för att det är poppis med mellandagsrea, men detta var något in i hästeväg. Till och med männen som annars inte alls verkar vara så exalterade över att få gå i affärer, verkade helt uppstressade. Hehe. Med så mycket folk runt sig blir man bara stressad och tappar lusten. Så jag var den enda som inte fyndade idag. Men däremot har jag spanat in en riktigt söt klänning på Lindex som jag skall lägga vantarna på imorgon. Bilder kommer då!

För övrigt är det inte mycket jag vill ha. Förutom den här väskan i svart då. Den väntar jag på att de skall tokrea på La Redoute!

Imorgon är sista chansen att vara med i Weledatävlingen. Vinnaren utses på torsdag! Nattinatt tills dess och sleep tight.


Bild: La Redoute

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback