Vädret till trots - partyspecial

99363-46

Jag struntar i att det bara är tisdag och att det är kasst väder för sjuttioelfte dagen i rad. Jag tänkte istället pigga upp med ett dagens fynd med party tema! En av mina systrar köpte den här toppen på La Redoute, och den var verkligen jättefin! Den finns i fler nyanser för den som inte passar i nougat. Svart är ju alltid gångbart :) Dessutom funkar den också som vardagstopp, med en stickad kofta över.

Satintopp, La Redoute 269:-
Svart pennkjol
, H&M 198:-
Liten väska
, Asos.com 203:-
Pumps med rosett
, Din Sko 380:-

Bilder:
La Redoute, H&M, Asos.com, Din Sko

Vad tycker du?
Postat av: Ängla

Gillar pennlkjolen och den lilla väskan.

Postat av: Ängla

Gillar pennkjolen och den lilla väskan.

2006-08-29 @ 10:48:52
URL: http://englaellen.blogg.se
Postat av: Lalisen

Å jag älskar skorna - skoälskare som jag är... =)

2006-08-29 @ 10:55:28
URL: http://lalisen.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback