Synen på mode

Har precis surfat runt på olika modebloggar och läst lite om vad andra tycker om bloggarna de varit inne på. Det är så mycket smutskastning och så mycket vad som är och inte är bra och modernt.

När jag tänker på hur jag själv är så kan jag inte tillskriva mig själv värsta intutionen om vad som är nästa stora trend, eller jag kan inte heller lova att det jag har på mig varje dag är en hit och jag vet definitivt att många av de som ligger högt upp i bloggtoppen säkert skulle dissa en hel del av vad jag tycker är "dagens fynd". Men det rör mig inte. Varför? Jo för huvudsaken är väl att man tycker det är kul? Jag kommer alltid ha en förkärlek till det gulliga och romantiska. Så kommer det en trend som inte passar in i min stil, så hänger jag självklart inte på det. Jag tycker det är tråkigt när man inte kan bara kan ta mode och kläder för vad det är - K-U-L!

Vad tycker du?
Postat av: Arneklara

Really enjoy your website. Thank You.


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback