Rutigt

Godmorgon! Tänkte att jag skulle uppdatera dagens fynd lite genom att matcha med lite acessoarer och annat vid sidan om , så att man kan se fyndet i sin helhet. Hoppas ni förstår vad jag menar... Enjoy!

99363-27

Storrutigt är ju ännu en sak som är hett till hösten.
H&M har en snygg kjol till ett bra pris! Och eftersom jag gillar den lite söta stilen så älskar jag den här :)

Kjol, H&M 349:-
Väska, Asos.com 81:-
Linne,
H&M 98:-
Skolett,
Din Sko 398:-

Bilder: H&M, Din Sko, Asos.com

Vad tycker du?
Postat av: Jonas

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback