Rött är sött

99363-49
Finns så mycket söta röda skor att få tag på nu att jag nästan var tvungen till att göra ett litet collage med dem :) Man blir glad av en liten färgklick men personligen tycker jag att det inte får bli för mycket rött. Har du försökt sova i en illröd t-shirt nån gång? Det har jag. Funkar inte särskilt bra, man blir liksom uppstressad. Vet inte varför, men så är det bara. :)

Ballerina med rosett, Din Sko 280:-
Lackpumps, Steve Madden ca 190:-
Stövel
, Skopunkten 399:-
Ballerina med vristband
, Asos 243:-
Pumps med stor rosett
, Asos 379:-

Bilder:
Din Sko, Steve Madden, Skopunkten, Asos

Vad tycker du?
Postat av: Anonym

Hur gjorde du när du satte ihop dom röda skorna? Använde du Word eller Paint?

2007-06-29 @ 15:35:08

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback