Okej okej, jag är övertygad

99363-40
Regnet har mer än övertygat mig: det är dags att skaffa sig ett par gummistövlar, om man inte redan har ett par vill säga :)  Jag har kollat runt lite och hittat massa fina modeller. Alla under 200:-

Svart/blommig, Din Sko (barnstrl går upp till 36) 140:-
Grön, Skopunkten 199:-
Svart/vit, Skopunkten 199:-
Röd/prickig, Skopunkten 199:-
Svart med snörning (barnstrl går upp till 37), Din Sko 180:-

Den rödprickiga och den svarta med snörning är mina favoriter. Dags för lite shopping för min del tror jag :) Är du dessutom lat så kan du shoppa modellerna från Skopunkten på nätet! De har dessutom alltid erbjudandet köp 3 betala för 2 på alla skor. Så det är bara till att go wild n' crazy!


Bilder: Din Sko, Skopunkten


Vad tycker du?
Postat av: Syveremine

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback