Jakten på de perfekta jeansen

99363-21

Läste nyss i någon tidning tips från olika modevetare. En av dem sa att man aldrig skulle sluta leta förrän man hittat de perfekta jeansen. Så självklart tänkte jag att jag skulle tipsa om en modell som är både snygg och prisvärd. Jag är en av dem som faktiskt INTE finner något nöje i att betala en mindre förmögenhet för ett par jeans. Sen lägger jag mig inte i om någon annan vill göra det ;)

Dessa är modellen Loyal från &denim - H&M's eget jeansmärke. 398:- får du betala för dessa och då är de raka i benen, normal midja, jättesköna och med precis lagom mycket stretch (2%)! Går att köpa både i butik och på
hemsidan.

Bilder: H&M

Vad tycker du?
Postat av: Teodorlive

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback